320

I tipi di Equipaghji di Trattamentu di Carne

Producemu una larga selezzione di Attrezzature è Prodotti per a Trattamentu di a Carni cumpresi una sega d'ossa, tritacarne è tritacarne, affettatrice di carne, separatore di pollame, macchina per imballaggio sottovuoto, insaccatrici per salsicce, miscelatori, seghe, affumicatori è più!Sè vo avete ordine grossu o mostra, pudemu accettà a funzione OEM è a persunalizazione di l'apparenza, Supportu per aghjunghje logu privatu.

I tippi di l'equipaggiu di trasfurmazioni di carne (1)

Hebei Qiqiang hà una larga gamma di macchine per a trasfurmazioni di l'alimentariu per risponde à quasi ogni esigenza un macellaio, un processatore di carne, un ristorante.,pianta di trasfurmazioni di carne, Mercatu è cusì.

A sezione di machini di trasfurmazioni alimentarii di u nostru situ web copre tutte e macchine chì vendemu in ordine di u tipu di macchina.

Hebei Qiqiang Metal Products sò orgogliosi di e macchine di trasfurmazione di l'alimentu più affidabili, efficaci è ben fabbricate in modu chì pudemu dà à i nostri clienti a machina di trasfurmazione di l'alimentu adatta per fà u so travagliu.

astech-sierra-automatica-sra-cortes

A rùbbrica di machini di trasfurmazioni di l'alimentu hè divisa in e seguenti sottosezioni diverse: seghe a nastro;cutters di ciotola;tagliatore di pollame, trituratori;miscelatori;macinatrici mixer;filler di salsiccia;affettatrici;macchine di spremuta.

Sutta ognuna di sti sub-sezzioni di machini di trasfurmazioni alimentari truverete i diversi mudelli diffirenti di e macchine chì vendemu.

4G5HMDUYGMI6TGQW3RKR5JNEHM

A nostra fabbrica furnisce assistenza diretta à u settore di a carne integrendu innovazioni novi è esistenti di carne à i stakeholders è à i clienti. A nostra macchina aiuta à pruduce è tagliate ossa congelata è fresca, carne di maiale, carne bovina, fresca, pollo è altri materiali alimentari.

HTB1Kc70kDCWBKNjSZFt761C3FXaq

L'ultima, a nostra macchina di imballaggio Vacuum aiuterà à imballà tutti i prudutti, poi vende tutti i mercati in u mondu.

Metudu di imballaggio chì sguassate l'aria da u pacchettu prima di sigillare.Stu metudu implica mette l'articuli in un pacchettu di film plasticu, sguassà l'aria da l'internu è sigillate u pacchettu.A film Shrink hè qualchì volta utilizatu per avè un strettu à u cuntenutu.L'intenzione di l'imballu in vacuum hè di solitu di caccià l'ossigenu da u cuntinuu per allargà a vita di conservazione di l'alimenti è, cù forme di pacchettu flessibili, per riduce u voluminu di u cuntenutu è u pacchettu.


Tempu di posta: 08-Jan-2022